با مراحل ساخت دفتر سيمي آشنا شويد:

معرفي انواع نوشت افزار

با مراحل ساخت دفتر سيمي آشنا شويد:

۴ بازديد

 امروزه دفتر هاي سيمي بخشي از زندگي افراد در محل كار و مدرسه شده است. دفتر سيمي به صورت كلي از دفتر هاي ديگر مستحكم تر است و ساخت آن همانطور كه از اسم آن پيداست، با استفاده از مي‌باشد. از ديگر مزيت هاي دفتر سيمي ميتوان به اين موضوع اشاره كرد كه به هنگام باز شدن كاملا مسطح ميشود و استفاده از آن راحت تر و كاربردي تر است.

چگونه دفتر سيمي بسازيم؟
خوشبختانه ساخت دفتر سيمي دستساز در خانه آسان است و شما نيازي به ابزار و وسايل خاص نداريد. پس از دانستن اصول ساخت يك دفتر سيمي، مي توانيد انواع دفتر ها و دفترچه ها را براي خود تهيه كنيد.
براي انجام اين كار دستگاه هاي مخصوصي وجود دارد كه زمان كمتري براي انجام اين كار صرف ميكند اما بهتر است روش دست ساز سيمي كردن دفتر را ياد بگيري
وسايلي كه براي ساخت دفتر دست ساز سيمي نياز داريد:
•    دستگاه چاپ (جلد اختياري)
•    دستگاه صحافي براي سوراخ كردن كاغذ
•    سيم مخصوص براي سيمي كردن دفتر
•    سيم پيچ دستي براي رد كردن سيم از سوراخ هاي ايجاد كرده روي كاغذها
حال چگونه دفتر سيمي بسازيم؟
براي شروع ساختن دفتر سيمي، به يك دسته ورق سفيد احتياج داريد! اين اصلي ترين بخش از ساخت دفتر سيمي شما مي‌باشد. سپس، شما بايد جلدي كه از قبل براي دفتر خود در نظر گرفته بوديد اول و آخر برگه ها قرار دهيد و اندازه جلد را با برگه هاي آن يكسان كنيد.
انتخاب جلد دفتر دست ساز شما كاملا اختياري است و شما مي‌توانيد از جلدهاي آماده يا شفاف نيز استفاده كنيد اما حتما اندازه آن را با برگه هاي دفتر يك اندازه كنيد.
دستگاه هاي صحافي به سه شكل مختلف سوراخ روي برگه ايجاد ميكنند كه شامل گرد، مستطيل كوچك و مستطيل بزرگ است؛ كه اين نيز كاملا سليقه اي مي‌باشد.  
بعد از اينكه سوراخ ها را روي برگه ها ايجاد كرديد، بايد دفتر را با استفاده از سيم ها ببنديد.
براي انجام اين كار با استفاده از يك وسيله استوانه‌اي شكل سيم خود را به حالت آن جسم در بياوريد و با استفاده از سيم پيج دستي و با دقت سيم را به صورت رفت و برگشت از سوراخ هايي كه ايجاد كرديد رد مي‌كنيد تا آخرين سوراخ به همين منوال پيش مي‌رويد.
به انتها كه رسيديد با استفاده از سيم پيچ دستي آن را ببنديد و سيم اضافه را جدا كنيد. چرخاندن سيم در انتهاي دفتر باعث ميشود سيم از آن جدا نشود و دفتر را از بين نبرد.

 



پخش عمده لوازم التحرير
پخش عمده لوازم التحرير ايراني
خريد عمده لوازم التحرير
فروش عمده لوازم التحرير


پخش عمده نوشت افزار
پخش عمده نوشت افزار ايراني
فروش عمده نوشت افزار
خريد عمده نوشت افزار


پخش عمده دفتر
پخش عمده دفتر ارزان

پخش عمده خودكار كنكو
پخش عمده خودكار ارس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.